Indlevering af udstyr

Du kan indlevere dit nye og brugte rideudstyr i kommissionssalg hos ReRiders.

 

Indlevering hos ReRiders lager
Før indlevering tager du kontakt til ReRiders ved at sende en mail til mail@reriders.dk
Her aftaler vi et tidspunkt hvor det passer dig at indlevere dit udstyr.

Før du ankommer skal du printe, udfylde og underskrive en indleveringsseddel med grundig beskrivelse af varen, mærke, størrelse, samt ønsket pris. Ved Ridehjelme og sikkerhedsveste oplyses også godkendelse. Ved sadel oplyses også fit-/bom størrelse og anlægsflade.

Du kan også hente indleveringssedler hos ReRiders i butikken.

Hent Indleveringseddel her

Alt udstyr som indleveres skal være i god stand, uden defekter og mangler. Udstyret skal være rengjort, vasket og nypudset. Vi forbeholder os retten til at afvise vare som ikke lever op til vores kvalitetskrav. Indleveret udstyr skal være dit eget og der må ikke være gæld i udstyret.

Er det din første indlevering skal vi når du oprette et kundenummer og medlemskab hos ReRiders.
Oprettelse er gratis. Når du ankommer udfylder vi kommisionsaftalen med kundeinfo og underskift.

Kvalitetskrav
Alt udstyr som indleveres skal være i god stand, uden defekter og mangler. Udstyret skal være rengjort, vasket og nypudset. Vi forbeholder os retten til at afvise vare som ikke lever op til vores kvalitetskrav. Indleveret udstyr skal være dit eget og der må ikke være gæld i udstyret.


Indlevering med posten
Ønsker du at sende en indlevering med posten tager du kontakt til ReRiders ved at sende mail til mail@reriders.dk
Fortæl om hvilket udstyr du ønsker at indlevere.

Er det din første indlevering skal vi oprette et kundenummer og medlemskab hos ReRiders. Oprettelse er gratis. For at vi kan oprette et kundenummer skal du printe og udfylde en kommisionsaftale, den tilsender vi dig på mail. Når du har udfyldt og underskrevet kommisionsaftalen vedlægger du denne i pakken sammen med udfyldt og underskrevet indleveringsseddel, med det udstyr du ønsker indleveret.

Pakken sendes til:
ReRiders
Fragdrupvej 9
9500 Hobro

 

 

Kommision

ReRiders tilbyder kommisionssalg af brugt og nyt rideudstyr

Det er gratis at indlevere udstyr til ReRiders. Indleveret udstyr til en værdi over 100 kr. får du udbetalt 75% af den opnåede salgspris, de resterende 25% går til ReRiders i kommision for arbejdet med klargøring, produktbilleder, oprettelse af produktet på hjemmesiden, markedsføring og administration mm.. Udstyr til en værdi på 100 kr. eller derunder får du udbetalt 50% af den opnåede salgspris*, de resterende 50% går til ReRiders i kommision.


Alt udstyr som indleveres skal være i god stand, uden defekter og mangler. Udstyret skal være rengjort, vasket og nypudset. Vi forbeholder os retten til at afvise vare som ikke lever op til vores kvalitetskrav. Indleveret udstyr skal være dit eget og der må ikke være gæld i udstyret.

 

Prissætning
Inden indlevering skal du have en idé om hvad dit udstyr skal koste, få evt. ideer til pris på nettet og markedsplace. Har du kvittering på dit udstyr så medbring den gerne.



Salgsperiode
Dit udstyr vil som udgangspunkt have en salgsperiode på 6 måneder, herefter nedsættes det med 20% af salgsprisen. 2 måneder efter prisnedsættelsen med 20%, kontakter vi dig. Du kan frit afhente det udstyr som ikke er solgt efter 6 måneder. Hvis du ønsker at afhente noget af dit indleverede udstyr inden de 6 måneder, koster de 25kr pr. del. Kunden står selv for evt. fragtomkostninger i forbindelse af indlevering og returnering af usolgt udstyr.

 

Afregning til kunden
Beløb opgøres hvert kvartal og udbetales den efterfølgende måned.

 

Forsikring
Det udstyr du indleverer hos ReRiders er din egen ejendom indtil det bliver solgt. ReRiders kan ikke forsikre andres ejendom og derfor er det din egen forsikring som skal dække fx. skader, tyveri, brand mm. Sælger er indforstået med at der er en risiko forbundet med salg af udstyret ved f.eks. prøvning, en skade på udstyret skal søges dækket af sælgers egen forsikring.

 

Force majeure
Vi tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder eksempelvis sygdom.